Печатът на дипляни (или още брошури) е услуга, която със сигурност ще е необходима след успешен старт на вашия бизнес. Целевата аудитория е идентифицирана и информирана чрез листовки или други видове реклама, сега задачата е да разкажете за цялата гама от произведени продукти или услуги.
Наименованието дипляна, всъщност, произхожда от гръцката дума "диплос" - нещо нагънато, сгънато и е по-правилен термин от брошура, макар често двете понятия да бъдат смесвани. Името "брошура" произлиза от френски и означава нещо подшито, подвързвано и е по-правилно да се използва за малки книжки и каталози.
Поръчайте печат на дипляни (брошури) и ги поставете на входа на офиса си или на рецепцията, а когато клиентът дойде ще научи повече информация за вашата компания и продуктите, които предлагате. Можете да поръчате брошури, които да се раздават на случайни минувачи, но имайте предвид, че дипляната (брошурата) е продукт, който трябва да предлагате на клиент, който вече знае за бизнеса Ви и желае да получи повече информация. В дипляната се съдържа доста повече текст, отколкото в един флаер или листовка, а и е по-скъп, затова е нужно да ги предлагаме на т. нар. "топли клиенти" - такива, които знаят вече за нашите услуги и продукти.
Дипляните (брошурите) са мощен рекламен инструмент и всяка компания, която държи на своя авторитет и корпоративен стил трябва да ги има в маркетинговия си арсенал. В зависимост от тиража, дипляните се печатат на дигитален или офсетов печат, а хартията, която се използва най-често е 115 или 130 гр./м2 хром-гланц.