Флаерите са рекламен, маркетингов печатен продукт, който представлява листче, най-често формат А6 или А5, отпечатано едностранно или двустранно. Името му произлиза от английската дума "fly"- летя, най-вероятно защото заради ниската си цена флаерите се отпечатват в по-големи тиражи и се разпръскват сред възможно по-голяма аудитория. Това е и целта на флаерите - да запознаят колкото може повече хора с вашия бизнес или услугата, която предлагате.
В последно време се подценява ролята на флаерите, а не бива. Да, доста хора не желаят да получават спам в пощенските си кутии, но ако целевата аудитория бъде правилно подбрана, флаерите могат да изиграят ключова роля за вашия маркетинг. Други ще кажат, че живеем в дигитални времена и вероятно ще са прави, но печатната реклама като канал не само не замира, а се трансформира. Към флаерите може да се добави Обогатена реалност - комбинация между печат и дигитални технологии.
Представете си, че ви подадат флаер, към който е добавен QR код, който води до членство в Youtube канал или Facebook страница, в която ако се регистрирате, получавате солидна отстъпка. Или при сканиране на кода, той ви препраща към видеа, които ви показват полезните свойства на продукта или неговите качества. Вариантите са много. Едни от най-големите онлайн магазини не пропускат да сложат отпечатан флаер към покупката ви, с която да ви подтикнат да си купите още нещо. (т.нар. cross cell) или да си купите допълнителен продукт към вашия (Upcell).
Когато флаерите са ценни по някакъв начин за получателите, те също ще оценят и ще запомнят Вашия бранд и вашата реклама.
В онлайн-калкулатора са достъпни форматите A6 и А5, едностранно и двустранно, но ние от Photopis имаме възможност да печатаме и други стандартни и нестандартни формати флаери. Обикновено хартията на която се печатат флаерите е 115 - 130 гр./м,2 хром-гланц, а времето за изработка зависи от тиража им.