Печат на флаери

Печат на флаери

Печат на флаери

Флаерите са рекламен, маркетингов печатен продукт, който представлява листче, най-често формат А6 или А5, отпечатано едностранно или двустранно. Името му произлиза от английската дума "fly"- летя, най-вероятно защото заради ниската си цена флаерите се отпечатват в по-големи тиражи и се разпръскват сред възможно по-голяма аудитория. Това е и целта на флаерите - да запознаят колкото може повече хора с вашия бизнес или услугата, която предлагате. 

В последно време се подценява ролята на флаерите, а не бива. Да, доста хора не желаят да получават спам в пощенските си кутии, но ако целевата аудитория бъде правилно подбрана, флаерите могат да изиграят ключова роля за вашия маркетинг. Други ще кажат, че живеем в дигитални времена и вероятно ще са прави, но печатната реклама като канал не само не замира, а се трансформира. Към флаерите може да се добави Обогатена реалност - комбинация между печат и дигитални технологии. 

Представете си, че ви подадат флаер, към който е добавен QR код, който води до членство в Youtube канал или Facebook страница, в която ако се регистрирате, получавате солидна отстъпка. Или при сканиране на кода, той ви препраща към видеа, които ви показват полезните свойства на продукта или неговите качества. Вариантите са много. Едни от най-големите онлайн магазини не пропускат да сложат отпечатан флаер към покупката ви, с която да ви подтикнат да си купите още нещо. (т.нар. cross cell) или да си купите допълнителен продукт към вашия (Upcell). 

Когато флаерите са ценни по някакъв начин за получателите, те също ще оценят и ще запомнят Вашия бранд и вашата реклама.

В онлайн-калкулатора са достъпни форматите A6 и А5, едностранно и двустранно, но ние от Photopis имаме възможност да печатаме и други стандартни и нестандартни формати флаери. Обикновено хартията на която се печатат флаерите е 115 - 130 гр./м,2 хром-гланц, а времето за изработка зависи от тиража им.

Технически характеристики

Зона на безопасност (червена линия)

Текстът и други важни елементи от дизайна не трябва да излизат извън зоната на безопасност.

Формат преди обрязване (черна линия)

Общите елементи на дизайна, като например фоновете трябва да са до края на полето. Не оставяйте бели полета.

Размер преди рязане
Линия на безопасност

Отзиви на клиенти

Антонина Вълчева

13 ноември, 2017

Мирослава Ганчева

12 декември, 2017

Стела Стратиева

08 януари, 2020

Валя Дочева

06 юни, 2019

Венцислав Димитров

06 август, 2019

Румяна Стамболийска

23 ноември, 2018

Таня Гинова

18 декември, 2018

Ивайло Стоянов

22 ноември, 2017

Марин Атанасов

7 март, 2019

Анета Минкова

12 декември, 2017

Калина Колева

26 януари, 2018

Примерни продукти

Плащане, доставка, срок

Начини на плащане

Можете да заплатите своите поръчки онлайн с банкова карта, чрез наложен платеж или на място в офиса ни в гр. Варна. Възможно е и заплащане
на поръчката по банков път за клиенти регистрирали се като юридически лица.

Доставка

Доставката се извършва от куриерска фирма Спиди. На този етап доставки се извършват само на територията на България. Можете да изберете доставка до ваш адрес или до офис на Спиди. Срокът на доставка зависи от графика на куриерската фирма. За поръчки над 100 лв. доставката е безплатна, но само до офис на Спиди.

Срок за изработка

Срокът за изработка е различен за различните печатни продукти, но обикновено варира от един до четири работни дни. В натоварени периоди или за по-големи поръчки е възможен по-дълъг срок. При потвърждение на поръчката, наш сътрудник ще ви информира за срока на изработка.

Все още имате въпроси?